Listing 1 - 10 of 31 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
In het boek staat het model van de didactische analyse centraal (voorbereiden, realiseren, evalueren). Elk hoofdstuk begint met een praktijkcasus en sluit af met toetsvragen en zelfstudieopdrachten. Hoofdstuk 5 vormt het hart van het boek en gaat in op de praktijk van de grondvormen van bewegen en de praktijk van het spelonderwijs. Daarnaast is er in het boek veel aandacht voor de betekenis van zorgverbredend handelen en de planmatige aanpak van het programma waarvoor je als vakleerkracht nieuwe stijl verantwoordelijk bent. (Bron: covertekst)
477.8 --- 616 --- Beginsituatie --- Didactische werkvormen --- Doelstellingen --- Evaluatie --- Onderwijsleermiddelen --- Zorg --- didactisch model --- bewegingsopvoeding (ler) --- basisonderwijs : didactiek : bewegingsopvoeding (ler) --- 796.04 --- Bewegingsonderwijs --- Didactiek --- Evaluaties --- Leermiddelen --- Methodiek --- Planning --- Bewegingsopvoeding ; basisonderwijs ; didactiek --- Bewegingsopvoeding --- Lichaamsoefening en sport; algemeen --- Lichamelijke opvoeding --- Lager onderwijs --- Lerarenopleiding
Choose an application
Bewegingsopvoeding --- Lager onderwijs --- Didactiek --- Lichamelijke opvoeding --- Spelen --- Balspelen --- Dansante vorming --- Atletiek --- 477.8 ) * BEWEGINGSEXPRESSIE - O.N --- 796.04 --- Balvaardigheden --- Basisonderwijs --- Bewegen --- Jaarplannen --- 477.8 --- didactiek lagere school --- lichamelijke opvoeding --- Spel --- Balspel
Choose an application
basisschool --- bewegingsopvoeding --- motorische ontwikkeling --- 477.8 --- basisonderwijs --- didactiek --- motoriek --- zorgverbreding --- 616.2 --- Angsten --- Bewegingsopvoeding --- Didactiek (Vakdidactiek) --- Handelingsplannen --- Motorische ontwikkeling --- Observatie --- Zorgverbreding --- Basisonderwijs --- bewegingsopvoeding (ler) --- basisonderwijs : didactiek : bewegingsopvoeding (ler) --- motorische ontwikkeling (ler) --- 796.04 --- Bewegingsonderwijs --- Motorische vaardigheden --- Observatietechnieken --- Zorg --- Bewegingsopvoeding; ba.o. --- didactiek basisonderwijs - bewegingsopvoeding --- Gymnastiek; algemeen --- Didactics of sports and games --- Didactics of primary education --- observeren --- Bewegingsopvoeding; ba.o
Choose an application
Kinderen bewegen vaak weinig op school, terwijl ze vanuit zichzelf juist gewend zijn veel te bewegen. Persoonlijke Oppeppers is een boek vol activiteiten. Denkt u hierbij niet alleen aan uitgebreide activiteiten of ingewikkelde oefeningen die vaak veel tijd vereisen. Een Oppepper is een korte, individuele bewegingsactiviteit van één of enkele minuten, die in de klas gedaan kan worden. Tussen twee lessen door of tijdens een les, als kinderen lange tijd geconcentreerd zitten te werken. Deze fysieke afwisseling tussen in- en ontspanning bevordert de concentratie en het leervermogen voor de volgende activiteit. In het boek ligt het accent op de stap-voor-stap instructie, het attenderen op veel voorkomende fouten, tips voor een correcte uitvoering, de context waarbinnen je ze kunt gebruiken, extra oefeningen en variaties op de Oppeppers.
bewegingstussendoortjes --- concentratie --- 616.9 --- 622.1 --- Bewegingsexpressie --- Bewegingsopvoeding --- Concentratie (Aandacht) --- Tussendoortjes --- 471.47 --- 477.8 --- Bewegingsspelen --- Ontspanning --- 796.04 --- Bewegen --- Ontspanningsoefeningen --- Bewegingstussendoortje --- 477.83 --- Spelen --- Lichaamsoefening en sport; overige onderwerpen --- Kinder- en gezelschapsspelen --- basisonderwijs --- Didactics of sports and games --- bewegingsopvoeding --- lager onderwijs --- basisonderwijs. --- Basisonderwijs. --- bewegingsspelen --- bewegingstussendoortjes (onderwijs)
Choose an application
motorische ontwikkeling --- Didactics of sports and games --- bewegingsopvoeding --- remediërend onderwijs --- 796.04 --- Motorisch remediërend onderwijs --- MRT --- Lesplannen --- Motorische stoornissen --- Motoriek --- Motorisch spel --- Motorische problemen --- 477.8 --- Bewegingsopvoeding --- Lager onderwijs --- Spelen --- Lichamelijke opvoeding --- Zorgverbreding --- Evenwicht --- Springen --- Hindernissen --- Ruimtelijke oriëntatie --- Behendigheid --- Tikspelen --- Klimmen --- Jeugd --- Spel --- Hindernis --- Tikspel --- Jongere
Choose an application
bijhorend materiaal : 3 cd's
616.2 --- Bewegingsexpressie --- Bewegingsopvoeding --- Conditietraining --- Muziek --- 471.47 --- 477.7 --- 477.8 --- Bewegingsspelen --- 796.04 --- Bewegingsonderwijs --- Oefeningen --- School --- Gymnastiek; algemeen --- Muzikale opvoeding --- Lager onderwijs --- Kleuteronderwijs --- Lichamelijke opvoeding --- Muzische vorming --- Bewegen --- Légertest --- Circuittraining --- Dansen --- Bewegingsopvoeding ; basisonderwijs --- Beweging --- Shuttle run test --- Plezier --- Kleuter
Choose an application
Motoriekcircuit bevat voor elk leerjaar aantrekkelijke kaarten in kleur, met opdrachten ter bevordering van de fijne en grove motorische ontwikkeling. Elke week kunnen de leerlingen aan het werk met de opdrachtkaarten. De gevarieerde opdrachten laten de kinderen op diverse manieren bezig zijn met motorische oefeningen. Ze leren zo hun eigen bewegingsmogelijkheden te ontdekken.
Motoriek --- kinderen (0-12 jaar) --- 373.5 --- lerarenopleiding --- basisonderwijs --- motorische ontwikkeling --- 471.47 --- 616.9 --- Bewegingsopvoeding --- Fijne motoriek --- Motorische vaardigheden --- Tussendoortjes --- 796.04 --- Kleuters --- Kinderen --- Motorische ontwikkeling --- Bewegingsopvoeding ; kleuteronderwijs --- Lager en basisonderwijs --- Lichaamsoefening en sport; overige onderwerpen --- 477.8 --- kinderen (0-12 jaar). --- Kinderen (0-12 jaar).
Choose an application
basisonderwijs --- Didactics of sports and games --- bewegingsopvoeding --- Didactics of Kindergarten --- Didactics of primary education --- 796.04 --- Basisonderwijs --- Bewegen --- Differentiatie --- Doelstellingen --- Hulpverlening --- Lesvoorbereidingen --- Onderwijs --- Werkvormen --- 477.8 --- Bewegingsopvoeding --- Didactische werkvormen --- Kleuteronderwijs (Voorschoolse educatie) --- Zorgverbreding (Zorgbreedte) --- Lager onderwijs --- Didactiek --- Lichamelijke opvoeding --- Bewegingsopvoeding ; basisonderwijs ; didactiek
Choose an application
Activities become old favorites for one reason: Throughout the years, kids enjoy participating in them. But even old favorites can become stale after a while. Not so with Old Favorites, New Fun: Physical Education Activities for Children. This book, written by a physical educator with 30 years of experience, provides creative twists and refreshing modifications of classic activities, resulting in a wealth of choices to fit into and supplement your existing physical education curriculum. This book provides more than 350 thoroughly field-tested activities addressing core physical education content themes. These revitalized traditional activities help you meet major content demands of quality physical education in fresh, fun ways your students will love. What's more, you'll receive creative guidelines for dividing groups, starting play, and modifying 'classic' sports to give you even more ways to keep students activeand encourage their enthusiasm for lifelong fitness. (Bron: covertekst)
Physical education and training --- 796.04 --- Bewegingsactiviteiten --- Coördinatie --- Kinderen --- Lichamelijke opvoeding --- Motoriek --- Ritmiek --- Schoolsport --- Spelen --- Teambuilding --- 090291.jpg --- Bewegingsopvoeding ; basisonderwijs ; didactiek --- Athletic training --- Education, Physical --- P.E. (Physical education) --- PE (Physical education) --- Phy ed --- Phys ed --- Physical culture --- Physical training --- Sports --- Sports training --- Training, Physical --- Education --- Athletics --- Exercise --- Gymnastics --- Study and teaching (Elementary) --- Training
Listing 1 - 10 of 31 | << page >> |
Sort by
|